12.5. – P2 – Trajnostna mobilnost v vrtcu

S projektom trajnostna mobilnost smo se seznanili že na začetku leta, ko smo prvič izvajali igro Beli zajček. Tokrat so otroci s še večjim veseljem sodelovali, predvsem pa ste sodelovali starši in zato se vam zahvaljujem. Siv, umazan zajček je v dveh tednih postal spet čist, njegov kožušček je bel in zrak je zaradi našega skupnega truda malo manj umazan. Pravljico je spremljala lutka zajčka in kaj kmalu so jo otroci znali na pamet. Vsak dan so otroci najprej povedali kako so prišli v vrtec in komaj čakali, da zajčku prilepijo bel krogec, zaradi katerega bo zajček bolj bel in čist.

V tem času je bila z nami praktikantka, srednješolka Maja, ki nam je zelo pomagala, otroci pa so jo takoj vzljubili,

Dejavnosti smo pričeli z risanko Lepši svet, ki nazorno prikaže našo temo.

Spoznavali smo vozila, ugotavljali kako se oglašajo in s pomočjo video posnetka ugibali.

Odšli smo na sprehod in opazovali promet, šteli avtomobile, spoznali prehod za pešce, ugotavljali ali so avtomobili pravilno parkirani, videli smo tudi avtobuse in celo vlak.

Otroci so razvrščali vozile glede na to kje se vozijo – po cesti, tirih in zraku.

S pomočjo pravljice so otroci spoznavali katera prevozna sredstva zelo onesnažujejo, povzročijo, da je zajček umazan in katera ne. Znanje smo utrjevali s pomočjo drevesnega diagrama, kjer so otroci najprej izrezali ustrezne sličice iz Cicidojev, nato pa jih nalepili v dve veji – v prvi so bila vozila, ki zelo onesanžujejo (avtomobili, motorji, tovornjaki), v drugi pa tista, ki ne (avtobus, vlak, kolo, skiro).

Odšli smo v knjižnico, kjer nam je prijazna knjižničarka Antonija pripravila knjige o vozilih, ki so jih otroci z zanimanjem nato gledali v vrtcu.

Peli smo pesmi o vlaku, avtobusu in avtomobilu, večkrat tudi ob kitari. Otroci so iz stolov naredili vrsto in se igrali, da gredo z vlakom ali avtobusom na potovanje.

Tokrat smo ustvarjali kar z avtomobili. Nanje sem prilepila flomaster in otroci so se vozili po narisani cesti ter za sabo puščali sled. To je bilo res zabavno ustvarjanje! Cesto smo ponosno razstavili v avli in igralnici.

Otroci so iz likov, ki smo jih spoznali pred časom, sestavljali vlak. Ta naloga je bila težka, a zelo dobra za male možgančke, saj so se morali potruditi z orientacijo na listu, s preslikavo likov in seveda lepljenjem.

 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost