OKTOBER 2019

Oktober 2019

Tema:

  • JESEN

Podtema:

  • ODPADANJE LISTJA
  • JESENSKI PLODOVI

 

 

 

  • Z otroki in ob pomoči staršev, ki so prinašali jesenske plodove, smo v skupini pripravili priložnostni naravoslovni kotič V njem so otroci ob uporabi različnih čutil dnevno spoznavali glavne značilnosti jeseni, jesenske plodove in pridelke.

 

  • Na sprehodu so otroci opazovali odpadanje listja, nabirali odpadlo listje, hodili po listju, prisluhnili šelestenju listja, začutili pihanje vetra,…Večkrat smo odšli tudi na sprehod do Ribnika in v okoliškem gozdu doživljali naravo v jesenskem času. Hranili smo tudi račke na ribniku.

 

  • Otroci so bili likovno dejavni ves mesec. Tiskali so s prstki po in v obliko, mazali z barvo po papirju, ružili in lepili zrna koruze,…Dotikali, prijemali, gnetli in oblikovali so iz mase. Risali z voščenkami in barvicami, slikali s čopičem, rezali s škarjami.

 

  • Otroci so bili deležni individualnih iger na tleh na blazini, v vozičku in pri mizi (funkcionalne vaje, zvočne in svetlobne diaktične igrače,…). Prosta igra brez usmerjanja v kotičkih (kuhinja, zdravnik, promet, kocka,…)
  • Otroci so nizali, razvrščali predvsem jesenski materia (kostanj, želod, fižol,…) sestavljali, vstavljali, privijali in odvijali matice, vodili kroglice po sledilu,….

 

  • V dnevnem krogu smo z otroki prepevali pesmice o jeseni ( Kostanjček, Jesenski raj,veverica in mucek,….) se zabavali ob različnih ritmih bibarij, deklamacij, izštevank. Vso dogajanje so popestrili različni rekviziti, lutkami in Brali smo slikopis »Rdeče jabolko«.
  •  Ogledali smo si lutkovno igrico “Repa velikanka” v izvedbi vzgojiteljice Petre M.
  • Otroci so pred počitkom prisluhnili zgodbici Nekega jesenskega dne

 

 

 
 
 
 
 
 
 
Dostopnost