27.2. 2019 – DV2 – PLES – REKREACIJA, USTVARJANJE IN UČENJE

V mesecu februarju smo se starši, otroci in vzgojiteljice skupine Gosenice v Dolenji vasi zbrali na prav posebnem roditeljskem sestanku. V dvorani KS Dolenja vas sem s starši izvedla plesno ustvarjalnico, kjer so skupaj z otroki odkrivali, na kaj vse ples vpliva.

Starši so najprej skupaj z otroki zaplesali koreografije, ki so jih otroci ustvarili že v skupini, nato pa so se še sami preizkusili v ustvarjanju koreografije.

S to delavnico sem želela predstaviti pozitivne učinke plesa in same plesne dejavnosti v predšolskem obdobju. Ples ima namreč velik vpliv na biološko-fiziološke sposobnosti (rast mišič, kosti, pokončno držo), na psihološke sposobnosti (samozavest in samozaupanje), na kognitivni razvoj (zavedanje telesa, zaznavne funkcije, govor, spomin, predstavljivost, sposobnost za učenje). Posebej sem poudarila tudi sociološki vidik, ki je v tem času še kako pomemben. Otrok s plesom vstopa v razne interakcije in odnose, hkrati pa s plesom razvijamo tudi občutek za lepo in umetniške sposobnosti.

V naši skupini se vsakodnevno prepuščamo ritmu glasbe. Otroci se s plesom sprostijo, razvedrijo in na njim prijeten gibalni način pripravijo na vsakodnevno rutino.

Pozitiven učinek plesa je bilo opaziti tudi na starših, ki so se udeležili omenjene delavnice. Po začetni zadržanosti so bili na koncu delavnice zelo sproščeni, razigrani, nasmejani in polni pozitivnih vtisov.

Zapisala Zala Jazbec, dipl. vzg.